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Aberto a Beta 1.29 do American Truck Simulator!

Estamos felizes em anunciar que a atualização 1.29 Open Beta para o American Truck Simulator está disponível. Na verdade, a primeira compilação já foi lançada na última sexta-feira, já fizemos um lance suave antes no final de semana!

Há muitas mudanças sob esta nova versão do jogo, pode haver novas instabilidades. Então, pensamos que devemos apenas expor um número limitado de jogadores à primeira iteração do progresso beta, ver a reação, e só depois decidir se devemos começar a falar em voz alta sobre isso. Bem, a reação inicial foi razoavelmente positiva, então aqui vamos nós!

Vamos elaborar sobre o que você pode esperar e desfrutar nesta atualização do jogo...

• Principais Alterações:

- Melhorias no mapa (mais de 600 milhas de novas estradas) - procure US-101 (CA), I-15, US-93 (AZ), CA-190 e poucos mais.
- Revisão completa de algoritmos de navegação (direção consciente, modos múltiplos)
- Dois novos reboques (tanque de comida e barreira móvel)
- Rebalanceamento de iluminação ambiental


• Menores Alterações:

- Os reboques com restrições legais específicas do estado são rebocados apenas para serviços em determinados estados
- Centenas de pequenas correções de erros no mapa - falhas visuais e limites de velocidade
- Informação básica do motor e da transmissão na ferramenta rápida de trabalho
- Carros de polícia retrabalhados com novas luzes estroboscópicas
- Novos sinais de trânsito (como sinal histórico Rota 66)
- 4 Estradas ligando a futura expansão ao Novo México
- Suporte nas zonas horárias (será útil no futuro)
- Melhorias no tráfego


• Modo de Informações:

- Nova ferramenta interativa para o comportamento do tráfego e depuração das regras (incluída no editor)
- Nova ferramenta interativa para iluminação ambiental e configuração do tempo (incluída no editor)
- Nova ferramenta de visualização de cena (incluída no editor)
- Custo de peso na escala dos caminhões em dados econômicos
- Parâmetros do serviço de assistência em dados econômicos
- Novos parâmetros de navegação nos dados do mapa

Se você deseja participar da versão beta aberta, você pode encontrar esta versão na Steam. A maneira de acessá-lo é a seguinte: Cliente Steam → BIBLIOTECA → clique direito no American Truck Simulator → Propriedades → guia Betas → public_beta → 1.29 beta pública. Não é necessária senha.

Como é sempre de costume os lançamentos anteriores do Open Beta - tenha em mente que esta versão ainda é uma versão beta da atualização! Você pode encontrar instabilidade, bugs ou torções. Fique tranquilo em escolher se você quiser aguardar para a versão final.

Fonte: SCS Software
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Comentário(s)
15 Comentário(s)

15 comentários:

  1. Public beta 1.29.0.84

    Most notable changes:
    Map improvements (over 1000km of new roads) - look for US-101 (CA), I-15 (CA), US-93 (AZ) and few more.
    Complete overhaul of navigation algorithms (direction aware, multiple modes)
    Environmental lighting improvement
    Time zones support

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  2. Public beta 1.29.0.87
    Rain drops rendering optimizations
    Lot of map fixes (holes, barriers, signs, speed limits, flying objects)
    Prevented crash if number of trailer nodes changes in prefab without economy reset
    Changed storage of preview profile configuration (used in preview mode)
    Fixed side side light on AI paramedic vehicle
    Fixed lod material mismatch for food_tank trailer

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  3. ublic beta 1.29.0.92
    Additional rain drops rendering optimizations
    Lot of map fixes (holes, barriers, signs, flying objects)
    Load will wait after models are ready for rendering before continuing
    Economy is reset if number of trailer nodes changes in prefab
    Fixed AI vehicles sometimes disappearing
    The new debug overlay can be only activated when g_developer is enabled
    Added player only navigation lines to gas station prefabs to improve GPS route
    Fixed road line colors on gas and weight station prefabs (were white instead of yellow)
    New looks for firetruck and paramedic vehicles

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  4. Public beta 1.29.0.99
    Navigation search restarts after teleport (e.g. into service)
    Fixed possible incorrect gps waypoint after load
    Disabled navigation penalties on passthrough gas station (0045508)
    California: north I-5 polish and optimization
    Lot of map fixes (holes, barriers, signs, flying objects)
    Firetruck - fixed strobes not alternating
    Improved fuzzy reflection texture

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  5. Public beta 1.29.0.103
    Fixed possible bouncing company trailer
    Fixed possible simultaneous activation of both blinkers by AI vehicles
    Fixed incorrect detection of player approaching intersection
    Fixed traffic rule application to player (sometimes incorrect speed limits)
    Editor will log errors to fix instead of crashing when one item belongs to two compounds as result of mixing different versions of sectors
    Various map fixes (holes, signs, flying objects)

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  6. Public beta 1.29.0.105
    Fixed rain streaks sometimes remaining after rain ends
    Fixed hang for some combinations of road
    Linux fullscreen mode fixes
    Fixed parked car sometimes spawning in player after load
    Various map fixes (signs, vegetation, incorrectly positioned objects)
    Fixed road shoulder check in editor
    PB 389: interior fixes
    Updated localization

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  7. Public beta 1.29.0.108
    Enables random road events
    Various map fixes (signs, floating objects, holes in map)
    More fixes for parked car sometimes spawning in player after load
    Fixed shoulder with computation in road shoulder check

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  8. Public beta 1.29.0.109
    Added concrete tubes cargo to the economy
    Prevented AI vehicles changing lanes into merging lanes
    Improved minimal distance check for road events
    Various bugfixes of random event scenes
    Increased base minimal distance between random events
    Ability to control UI map alignment behavior (i.e. rotation to keep north up) using a g_ui_map_align cvar
    Prevented crash when no project is selected when saving in sign editor
    Time zone shown in time display
    Additional information is printed into log if truck model is incompatible with model baking
    Various map fixes
    PB 389: Added fake shadow to AI trucks

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  9. Public beta 1.29.0.110
    Fixed crash if random event was generated in place which latter became incompatible with it
    Fixed pedestrians missing from road events spawned at night or during rain
    Firetruck: Added rear top light

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  10. Public beta 1.29.0.113
    Changed weather editor to allow entry of values outside of the default range
    Fixed duplicate lane merge for AI vehicles (0046233)
    Updated set of compatible road looks for random event city decals

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  11. Public beta 1.29.0.119
    Fixed wrong image on some traffic sign when lit by headlights
    Correct detection of trailer lift axle status after trailer connection
    Fixed calculation of rotation for AI curves
    Fixed speed limit for roadworks random event
    Fixed overlapping gravel in some random events
    Fixed missing AI priority on some gas station and truck stop prefabs
    Various map fixes

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  12. Public beta 1.29.0.122
    Reduced default size of DOF in photo mode
    Fixed random events which spawned without middle part
    Fixed position of traffic cone in roadwork random events
    Fixed levitating tyre of police motorcycle in random event

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  13. Public beta 1.29.0.124
    fixed position of information label in cargo type filter
    arrow_xt AI vehicle - renamed passenger locator

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  14. Public beta 1.29.0.125
    Reduced base probability of bigger random events. Note that the generated events are stored in save until they expire so you will not notice it right away when using existing save.

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  15. Public beta 1.29.0.126
    Event probability tweaks

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